måste börja ta tag i saker nu!

Väntar just nu på Jullan och jag ska få göra ett smink på henne, hehe. ;) Efter det ska jag fara på gymmet *tagga* och när jag kommer hem ska jag göra ett smink på mig själv så kommer två nya sminkningar idag, känns så länge sen och är riktigt taggad!

Sen mina stackars så fötter... Har skit ont! Har fått skavsår på innersidan av varje stortå, precis under varje mitten tå har jag värsta kratern och det gör jätte ont att gå. Sen har jag ett normalt skoskavssår på hälen. Allt detta på grund av mina underbara nya skor... Men jag ska klara att gå i dem! Får bara hoppas såren läker snabbt. ;)

Sen är det bara nu 7 dagar till avslutningen och till då sommarlovet ska ta fart och 10 dagar tills jag gör provet så jag kan få köra stjärnan. Det är ju nära! Måste börja övningsköra mer och skaffa däck och massor, nu får jag sluta lata mig. ;) Blev lite stressad nu...

Ska kanske städa upp här innan Julia kommer... Hehe. Jo, blir nog bäst så, 

hejdå!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: