wather drop

Ojfan glömde uppdatera eller också orkade jag inte. Har varit en fin dag (igår) till frukost käkade jag och Matilda köttsoppa hos hennes mommo fifan vad gott! Sen kollat nya Harry Potter filmen med massa folk och sedan glidit runt som vanligt men var mer folk än vanligt så var extra trevligt! ;) Har fan lärt känna några stycken bara på grund av min stjärna!




Bara för min uppdatering kommer bli ganska si och så under sommarlovet får ni en video som lätt är värt 23 sekunder av vem som helst liv, kan sitta och kolla på såna här olika videos i evigheter asså så himla coolt!

Imorgon ska jag nog röja i mitt rum, kanske sy in mina byxor som är förstora vid vaderna och senare ska jag kolla på mammas lägenhet eftersom hon ska flytta ut... Så kan det gå. Sen på kvällen får jag se om jag finner ork att fara ut men om inte blir det att göra ett smink, will be awesome! :)

Men nu ska jag slänga i mig en sista macka borsta huggtänderna och dra täcket upp till hakan, har egentligen ingen lust att sova men ingen är ju vaken så. ;)

godnatt alla fuck-faces! men ni sover nog redan, haha


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: