The end...?

Imorgon sticker Matilda till Luleå och det kommer kännas så konstigt när vi inte drar ut på raggen... Tror vi har gjort det en vecka på raken nu men känns som att det varit hela sommarlovet. Kommer nog inte bli så mycket raggande resten av sommaren... Alltid sista biten av sommarlovet går så farligt snabbt och har så himla mycket att hinna med så känner mig sjukt stressad!


Bjuder på en skev bild bara för att den här veckan har varit roliga hela jävla tiden och det var längesen man fick skratta så mycket som jag gjort under denna tid!

Men närmaste planeringen är imorgon som jag håller hemlig tills det är klart och sen har vi ju Luleå Kalaset med Stina... Trodde först inte det skulle bli av men nu blir det så, härligt! :) Sen ska jag till Stinas stuga och så möjligen ska jag och Jossan hinna till min stuga en sväng... Får se hur det blir med det. 

Känns som mitt grymt stökiga rum snurrar så jag borde gå och sova... Eller kommer nog vara vaken en timme till men vi kan ju avrunda det här blogginlägget, right? :)

Innan jag går vill jag säga att alla som är helt cp ute på raggen och allt skitsnack... Det funkar inte så jätte bra på mig, kanske aningen men inte så mycket som jag tror ni hade hoppats!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: