så här gick det till...

Hämtade Julia idag så vi var här kring 16.30 tog det lugnt ett tag men sen tog vi itu som vi skulle göra från början; tvätta bilen! Så nu är hon jätte fin och ren och har en ny doftgran med doft av Lime, mmm. 

Men när jag och Jullan skulle fara och köpa doftgran såg jag inte ut som vanligt... Check it out!


Woops, nytt smink! Är riktigt nöjd med det och skulle kunna tänka mig att gå så här bara för att det är roligt att se människornas blickar. ;)


Up close!

Blev inte att kirra utväxten för jag behöver ny pumla (hårinpackning jag använder istället för färg) och alla frisörer hade stängt så får ta det någon annan dag. ;)

Nu har jag ingen aning vad jag ska göra med resten av kvällen, Julia är hemma nu för det var ett program hon skulle se och så var det helt öde då jag körde en sväng genom stan. Blir nog bara att chilla framför min älskade tv, är nästan aldrig framför tv'n nuförtiden förr var jag det hela tiden men ah... Things change! :)

Imorgon är det secret dag så ingen uppdatering, hehe!

hejdå


JULIA ANDERSEN ska jag börja skriva så kanske?

henke va så snygg så jag dog..

och HAHA va kul det såg ut. som att du hade en skitstor mun!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: