år efter år...

Seriöst förändras jätte mycket efter varje år men nu känns det som jag verkligen hittat mig själv men man får ju se nästa år, kolla in jämnförelsen!


2 år sedan... Seriöst kan själv inte förstå att det där är jag! Helt sjukt...


Förra året... Ah, allting var ju som fel... Håret orange sminket sjukt dåligt gjort och knallrosa läppar till allting... Fyfan.


Nu för tiden... Skillnaden är väl inte så tydlig från förra året och nu men sminket är bättre, bättre formade ögonbryn, håret har rätt färg och jag kunde klä mig normalt! Eller ja, inte normalt men så det inte såg helt lost ut om ni förstår. ;)

Man kan knappt förstå att det bara var två år sen jag gick runt med fågelskit i ögonvråna och svart hår... Herregud asså. :) Men ska sminka mig och sen hemlig mission! 

bybye


linda

Asså du e ju klockren på kortet från förra året..o såååå söööt man kan va på det första!!!

per

snygg hela tiden så sprolla vafan

karro

aw, haha! gulligt elli ;)

ida

Fan vad söt du är Elli!

belinda

har sett din bil jätte ofta på stan , bor också i gällivare eller rättare sagt malmberget :3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: