make up artist

En liten fakta sak, Julia och jag talade för ett tag sen att de suger egentligen att höra om folks dagar om de inte hänt något intressant eller om de finns bilder osv. Då är de typ Jag gick dit sen gick jag dit sen dit, ja ni fattar de är inte så kul. Så kommer typ bara ladda upp smink, bilder på saker som hänt och kanske annat som jag tycker är intressant. ;)

Faktiskt intressant sak tycker jag! Ska sminka Ericas lilla syster Moa idag för hon fyller år. Hah, jag är ganska awsome som redan har "kunder" att sminka till. :D
Men är jätte glad över att jag ska få göra de och så klart gör jag de gratis. ;)

Har skrivit de där för ett tag sen, har hunnit vara hos Erica nu. Hihi, en bild på mig från idag får ni!



hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: