Bara för att allting ska vara förstått...

Bara för att allt ska vara klart vill jag snabbt säga att jag inte vill att folk kopierar och tar bilder och texter från min blogg. Det har varit lite sådant och kände att jag skriver ut här att jag inte vill att det händer fler gånger. Vill gärna att det jag skriver, tar bilder på och kommer på stannar här för jag försöker ha den här bloggen så personlig som möjligt och vill inte att man ska kunna se allt härifrån dyka upp lite överallt. :) Tack!

I alla fall så har jag hunnit med det ena och det andra idag och känner mig bara trött nu. Efter 7 timmars sömn gick jag 9.30 till tandläkaren och sen gick jag tillbaks hem käkade och klockan 12 for jag till gymmet och körde stenhårt (haha) i 1½ timme... Man hoppas på träningsvärk imorgon! ;) Efter det gjorde jag ett snabbt ärende på stan och sen hem och diskade, duschade och städa upp i mitt rum, har också tagit bilder på mina julklappar som kommer upp på söndag tror jag. :) Sen kom min mor hem och vi for och hämtade thai mat till henne och Oscar och en pizza till mig (kanske inte det bästa efter att ha varit på gymmet men har ju slutat med godis och sånt utom på helgerna så tror nog att det går bra!) For förbi kicks och köpte för mitt presentkort och nu är jag här och ville bara ge er en snabb inblick i hur allting är just nu.

Oliver har ju stuckit till Luleå och kommer först hem nästa år (haha, kul), Stina är i Skellefteå och Matilda myser med Nicke så är en alone dag idag. Får se vad jag tar mig för imorgon, säkert ingenting för är så trött, men det kanske bara är just nu... Nu bara ordbajsar jag så det är inge kul!

vi hörs när vi hörs



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: