grattis jullan!

Grattis underbaraste Julia!



Du har förändrat min värld sen jag träffat dig. Du har gjort mig till något bättre för du är så fantastisk själv.

Då jag vet att du mår dåligt vrider det sig i magen på mig för jag vill se dig le och skratta så man inte kan göra annat än skratta med dig.

Det är något speciellt mellan dig och mig, något som ingen annan någonsin kan förstå. Vi har ett band som gör att en blick kan säga allt och vi vet redan vad den andra tänker.

Du är en så otrolig människa och det kan inte finnas många som är så speciella som dig, att just jag har fått lära känna dig känns otroligt.

Vill bara att du ska veta allt det här. I love you.


God gave me his most beutiful angel and I hope he never will take her back.

hejdå


Anonym

hihihiiiiiihii börjar nästan hyperventilera, hehe nä skoja bara<3 fast egentligen är jag bara en vanlig människa så det är ingen risk att jag flyger upp till gud ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: