svar

berit, ehe
vilka hårfärger har du haft?
vilka är dina bästavänner?
vilka sidor beställer du kläder ifrån? :)

Sv: Om man ska ta alla hårfärger jag haft så föddes jag med blondt sen blev de mer brunt, sen färgade jag svart och nu har jag ju rött som jag tror jag haft i dem flesta nyanser. ;)

Mina bästa vänner är nog Hanna Didic, Josefine Blom & Emma Olofsson för de är dem som alltid har funnits där för mig. ♥

Jag brykar bara beställa mina kläder från shock nu förtiden, men sen har jag ju massa gamla som jag inte minns vartifrån jag fått dem

Ilona
Hur lång är du ?:)
Vad vill du bli när du blir äldre ? :)

Sv; Jag är ungefär 160cm och när jag blir äldre vill jag nog bli sminkös/make-up artist för de är något jag verkligen skulle kunna göra hela dagarna. :)

einar
erkänn att hon som äger den där bloggen juliaandersen.blogg.se är cool.

Sv; Klart, hon är stentuff. ;););););););)

jag har en fråga
hur kom du på att du skulle börja sminka dig så som du gör, och när ? :)

Sv; Jag kom nog på att sminka mig såhär för jag hörde ofta att alla 96 såg likadana ut och jag blev less på att se likadan ut som alla andra, så försökte utveckla mitt egna smink och stil och de va ungefär i början av de här året. ;)

Anonym
Hur har du lärt dej sminka så bra? :)
Vad lyssnar du på för musik? :p

Sv; Jag lär mig genom att se på olika sminkningar på tv, bilder osv så försöker jag kopiera dem, jag har också kollat på yt klipp där kan man lära sig väldigt mycket och sen är de ju min moster som visat på mig vissa saker som jag alltid lägger på minnet. ;)
Hmm.... Kan lyssna på det mesta om helst lyssnar jag på rapplåtar eller rock tror jag. :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: