hårda knutar kan man lösa upp med hjälp

Voivoi, slutade 2 och sen skulle jag vara med hanna men hon slutade 4 så höll på att DÖ! Av uttråkning har så lätt att få trist, huuuuuuuuuh. Hittade iaf olika sätt att roa mitt lilla huvud. Hanna slutade iaf tillslut och vi gick till henne och satt i hennes rum och pratade igenom massa saker och löste massa knutar så att säga så tror allt är bra nu. :)
Halv6 for jag till mommo och käkade köttsoppa mums!

Sen for pappa...... Och sen kom han tillbaks....... MED MINA BYXOR! Och dem lalalalalalalalalaa passade hihihi så finaste de är! :D Ska ha de svarta imorgon.

Iaf kom hem och då sa mamma att Jossan's julklapp kommit seriöst den är så jävla fiin! :') Kan inte skriva vad de är om ni vill veta vad de är måste ni fråga moi irl. Nu ska jag kolla "Välkommen åter" HAHAHAHAHA, så clean den är...

Ah, men alla mina bloggläsare ska veta att jag tycker mina vänner är bäst i världen och att de... är såhäääääääär fina. :')



hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: