bilder osv

Vaknade för ett litet litet tag sen. :) Ska chilla ganska länge för ska vara med Jossa efter hon gjort matten och orkar inte fixa mig dirr för jag kommer ändå behöva vänta ett tag... Hihi, ska nog gå ner och slå på en Harry Potter film medans jag käkar frukost. Kollade 2Harry Potter igår seriöst helt roliga de är! Ahja gör en till sån här timekiller.
Något du saknar


Någon du alltid kan vara dig själv med


Någon du aldrig vill förlora


Någon du tycker väldigt mycket om


Någon som betyder otroligt mycket för dig


Något du saknar så du dör

Någon som gör dig stark


Någon du behöver för att leva


En plats du saknar


En bild som väcker känslor


En bild du minns


Du och någon som du älskar över hela ditt hjärta


Någon du delar otroligt många minnen med


Någon som får dig att skratta


Någon du kan krama i timmar


Dig själv för längesen


Dig själv som lycklig


Den du alltid har roligt med


En bild som gör dig glad



julia

detsamma elli<3 kan alltid vara mig själv med dig och jag vågar alltid säga till om det är något jag inte vill göra eller något som känns fel. Det betyder otroligt mycket att jag har fått lära känna dig!<3



och svar på din kommentar; ditt rum i mitt hjärta!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: