josefinne

Josefine min vän var sååå snäll och ringa och väcka mig på morgonen men jag sov i alla fall till 13 tror jag sen klev jag upp duscha och åt frukost sen... KOM JOSSAN! JAaaaa, fan vad saknad hon har varit alltsåå! Men hon kom och vi chillade och fixade oss blablablblabalblal... Hon öppnade min julklapp som jag gav henne (kommer bild). Men vi tog bussen till stan där en ASSNYGG kille satt, hahah kan skriva de för om han läser min blogg kan han väl få vara glad över att jag tyckte de. :o Vi kom till stan och köpte toy och naturgodis sen for vi till Jossan och jag fick se allt hon köpt i T-landa och så fick jag mina julklappar, seriöst fan vad snäll och bäst hon är!
Men chillade mest sen kom Hanna Sollis och senare Didic och vi chillade och kollade yt klipp och massa mysigt.
Halsbandet jag gav Jossan på dem avlånga metallsakerna står de JOSEFINE & ELLINOR
FAVORITEN! Loove to it... Spana in backsidan...
Allt de där fick jag av Jossan -som för övrigt är bäst!- och hon tycker jag inte borde köpa nå mer åt henne? :o Men de ska jag!
.
hejdå


julia

TJÄRLEK!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: