Ute i solen!

Satt ute och läste i värmen i ungefär 2 timmar sedan kom Oliver ut och vi satt och pratade och filosoferade om livet i en timme till och drog sedan in igen.
 
Håller på att läsa Slash självbiografi, för er som inte vet är han/har varit (har inte riktigt koll på det) gitarristen *tänkte på Nikki Sixx för läste hans biografi också nyligen därför skrev jag basist) i Guns and Roses. Så om man läser om dem måste man ju lyssna på dem så hade Guns and Roses i öronen medan jag filosoferade tills Oliver kom ut.
 
 
Sen tog Oliver några bilder på trädet vi satt vid!
 
Här ser man min lilla huvveknopp. c8
 
Ska snart laga middag och ska kanske gå ut och ta några bilder senare in på natten, typ 21-22 för är alltid så fint ute då, allting har som en mörkblå nyans som jag älskar. Men vi får se! Jag håller er uppdaterade.
 
Hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Äru skön eller? Slash är ju typ gud på att spela gitarr?(= att han är gitarrist) Ingen jävla bassist O.o

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: