TMI

Suttit och petat på min youtube kanal och gjort nya spellistor och skit, tog ett jävla tag att organisera allt, om ni vill följa mig på youtube så heter min kanal WikmanMakeup, tänkte först ha smink videos men sket sig och nu filmar jag bara random skit.
 

 
Okej TMI

Jag är på min kvinnliga vecka just nu och jag vet att många tjejer kommer hata mig för det här men jag får ingen mensvärk. Alls. Vilket är skönt som fan, för märker ju hur jävla ont många har av det, men ofta då folk säger typ "Killar förstår inte vad tjejer måste gå igenom varje månad" känner jag bara, hehe, justeeee.
 
Jag brukar till och med glömma bort att jag har det så kommer jag på det och bah åh shiet så får jag springa och göra sådant man måste göra, HAHA. Jaa.. Vissa saker älskar jag med min kropp!
 
 
Imorgon ska jag bli sminkad till 20-talsstil. Kommer vara fager som en dag, ska försöka få bilder eller filma..

Så vi ses imorgon, KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: