Som ett sagoland

Hej, okej, så imorse då jag gick till skolan vid halv8 så var det dimmigt och solen var alldeles varm och gul och när det sken genom dimman såg man alla strålar. Helt underbart. Klickade två bilder som jag älskade direkt.
 
När jag åker på spårvagnen mot skolan far jag förbi en kyrka med träd, strålar och dimma (vid matteusskolan för er i Norrköping). Var en halvsekund från att hoppa av skita i skolan och bara fotografera hela morgonen. Ångrar lite att jag inte gjorde det, hehe, men bara därför ska jag kliva upp riktigt tidigt till helgen för jag vill fånga som det såg ut där, som ett sagoland. Hoppas bara dimman kommer tillbaka!
 
 
 
Dramalama.
 
Idag så diskade jag istället för Oliver och han gjorde maten, var riktigt skönt med omväxling, kanske han får börja laga mat oftare, haha! Vi får se... Men nu ska jag bara kolla youtube och sen gå och sova. 

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Dramaaa lamaaa ;D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: