Sjärt dator

Jag hatar officielt min dator.. Grejen är den att jag har en film som jag inte kan ta bort som jag tror skulle göra mer uttrymme på min dator men är till ett bildprojekt jag inte redovisat ännu så kan inte ta bort den i helvete, så kan bara göra ungefär 5 min långa videosar..
 
Kanske vissa tycker det är bra men för mig är det frustrerande. På tisdag tror jag vi ska redovisa filmen och efter det borde jag kunna ta bort den, bra..
 
 
 
 
Skitsamma, trevligare saker, är officielt sommar/vår för jag börjat använda smycken igen! Använder inga smycken  bortsett från töjningar och mina piercingar (döh) under vintern men på sommaren älskar jag ha jätte mycket smycken..
 
Ska försöka skaffa ringar till alla mina fingrar, så snyggt! Men är lite svårt då jag har så små fingrar.. Har aldrig träffat någon som har mindre fingrar än mig.. Så är ju ett problem men löser sig nog!
 
Nu ska jag käka på Max.

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: