Min första tatuerings idé

Blä, livet suger utan fungerande minneskort till kameran. Sitter och ger mig själv ångest då jag kollar då folk tatuerar sig för första gången... Det flesta videosarna är på mindre tatueringar (typ text tatueringar) och min är ganska medelstor (är inte hela armen direkt men den är ju inte diskret) med färger och allt.. Och dem verkar ju typ dö medan dem gör det!
 
HUR FAN SKA JAG KLARA MIG DÅ?! Hah, blir intressant...
 
 
 
 
Men måste fan klara av att tatuera mig, har så länge jag kan minnas velat ha tatueringar och minns inte ens en sekund jag tvekat och tänkt att det kanske är finare att inte ha några!
 
Mitt tidigaste minne då jag önksade mig en tatueringar var då jag var 8 år, hade just fått min ödla och var buddhist (var inte riktigt buddhist men var faschinerad av buddhismen då jag var yngre och försökte leva upp till det så gott som jag kunde, hah) och då frågade jag mamma vad hon tyckte, om jag borde tatuera in min ödla eller en buddha. Mamma sa bara att jag borde vänta tills jag blir 18 och kan ju lova att jag inte tänker tatuera in något av dem! 
 
Vet att jag ville ha tatueringar innan dess men inga specifika minnen. Men har i princip alltid velat ha det sedan jag förstod vad det var... Så måste klara det! Om jag så måste göra 20min sessioner så tänker jag kämpa igenom det och komma tillbaka.. 
 
Där fick ni veta lite mer om mig, orkar inte skriva mer idag på grund av fotobrist men ska ordna minneskort imorgon, så vi hörs imorgon! KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: