Många bäckar små skapar en stor å?

Okej 2 assnice saker hände idag men 3 irriterande saker hände också. Inte jätte irriterande och hemska men bara frustrerande och onödiga särskilt då allting skedde med minuters mellanrum, tänkte bara att snart flyger en get in och slår sönder tv'n.
 
Bra.
1. Vi sluta typ 2-3 (inte riktigt säker) timmar innan ordinarie tid på grund av utvecklingssamtal och schemabryt, tummen upp för det!
2. Jäätte bra väder idag, hade bara skjorta, skinnjacka och mössa och ändå kändes det för varmt, också tummen upp för det!
 
Irriterande.
1. Köpte nytt minneskort till min kamera, men tydligen så har mekaniken (kan inte tekniskt) i kameran gått sönder så kortet klickar inte på plats utan far bara upp igen. Kan stänga luckan till kameran och kortet åker in och fotografera så, men känns inte som något som är bra för kameran. 
1a, Har verkligen inte lust att lämna in min kamera på lagning igen då jag fick tillbaka den för typ bara 4 månader sen
1b, Tänkte filma medan min tatuering läker varje dag för tror det skulle vara intressant att se processen och har inte sett någon sådan video hittils. Så vet inte om jag tänker gå med den till elgiganten imorgon eller om jag ska vänta för kan ju använda den just nu. 
2. Mina absolut sista pengar (bortsett från det som ska till mat) försvann idag för jag var tvungen att köpa sådan skit
3. Kommer hem och säger till Oliver "Nu ska jag göra extra god mat bara för det är så synd om mig" precis innan vi börjar äta inser vi att osten vi satte på hade börjat mögla SÅ IN I HELVETE fanns typ bara en jätte liten portion kvar vi dela på och sen tröck i oss mackor för ingen orkade göra mat.
 
Eftersom jag är Mrs Crankypants, får ni en bild jag snodde från Julias blogg från tidigare idag.
 
Okej, wosh, nu är jag lugn. Ska tvätta av mig sminket, ta på mig bekvämare kläder och fortsätta måla på min tavla och kolla youtube videos. Kanske börja med ett skolarbete vi har men får se. 
 
Imorgon ska jag fotografera Julias sexiga face till ett skolprojekt och så blir det kanske elgiganten, får fan suga på den karamellen. Om det är någon har upplevt samma problem med sin systemkamera, skriv gärna vad ni gjorde eller om ni tycker det är värt att ta in den. Om jag inte far in med den nu ska jag ju göra det efter jag har filmat videon med min tatuering, men var ju så tajmat nu när jag faktiskt ska ha den till något specifikt, hah!
 
Det blev ju ganska mycket text.. Men ska sätta igång med allting så skriver jag senare!
 
© Ellinor WIkman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: