Lat och inspirerad för kreativitet

Fyfan känner mig så lat och oinspirerad på sistone att fotografera eller göra något kreativt. Men har några små idéer för vad jag ska göra.. Men ingenting som formats helt i min skalle. Vädret hjälper ju inte heller, vill ha sommar så det är finare att fotografera... Men ska försöka göra något snart. HMHM, vi får la se.
 
Men är fan svårt att komma med nya kreativa bilder när man uppdaterar varje dag, så ni får ta smällen att det kanske inte är så spännande just nu på min blogg.
 
Från igår.
 
I skolan blev jag sminkad till 20-tal av Jennifer (filmade det, kommer senare) och sen hände inte mycket annat av värde. Ena av mina hörlurar har halvt lagt av så är jätte lågt ljud i den MÄH så måste jag köpa nya då jag får pengar..
 
Också var jag tvungen att för första gången på år logga in på mitt spotify konto då Johnny Cash's OHÖRDA låtar hade släppts där, dem hade tydligen blivit bortglömda i 30 år och är ute först nu, helt sick!
 
KRAM!!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: