Hitta min träbit!

Hallå, hemma först nu! Och hungrig som en idiot så Oliver fick börja diska så jag kan sätta igång med maten snart.
 
Skoldagen var ganska händelselös som alltid, på hårlektionen lockade jag bara hår hela lektionen. Blev så irriterad för hade bara 2 lockar kvar att göra så slutade vi, hah, så fult.
 
Efter skolan var Julia med mig tills jag skulle träffa Jahfet. Så talade jag med han efter det. Sedan knallade vi till Byggmax för att hitta en träbit så jag kan fästa draperiet. Medan vi knallade dit stannade Jahfets polare i en bil och frågade om vi ville ha skjuts, klart som fan! Dock så kändes det onödigt då vi insåg att byggmax var 50 meter bort.
 
Så fick det jag behövde och nu är jag hemma!
 
Osedd bild
 
Videon idag tror jag ska bli då jag försöker fästa draperiet igen för det kommer nog bli intressant..
 
NU MAT!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: