Hallådär, kolla Julia

HAJ!
 
Skolan var kort idag också på grund av schemabryt, hade bara naglar och historia. Nagellektionen gick bra till och med Julia nagelgalningen var imponerad, HAH.. Dem var ju inte perfekta men bättre än vanligen.. Sen på historian hade jag inget att göra för var klar med allting så dog i cafeterian tills vi slutade.
 
Efter skolan svängde jag snabbt in med Julia till stan för att ta tre porträtt bilder till ett bildprojekt vi har, fort klart swosch, inga fansy pansy inställningar vinklar eller något, tänkte jag kan lägga upp en av dem bara för att.. HEHE. Kan ni se hur hennes hår blev efter jag färga det förra veckan.
 
 
WII, idag ska vi äta chili con carne, så jävla gött!

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Alltså. Är jag sådär ful? Dx

Svar: HAHAHA ge dig!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: