Goes Ellis way!

Ojdå, kom hem och råkade ta en timmes powernap, alltid lika dåligt beslut då jag får huvudvärk av att sova mitt på dagen. Men dagen har ändå varit riktigt bra. Fick 500 kr extra av mamma idag så blir inte alls lika fattig den här månaden som jag trodde jag skulle vara.
 
Detta firar vi med pizza och möjligtvis kakbak, beroende på hur mätt jag blir efter pizzan!
 
Också hittade jag en ask med choklad väntande hemma som mamma hade köpt till mig och Oliver då hon var i Prag, ohja, goes Ellis way! 
 
 
 
 
 
Om ni tänker "Men Elli du skulle ju bli hälsosam" JA men jag behöver minst en dag i veckan då jag kan få vara fet, annars finns det ju ingen mening med livet!

Haha, imorgon ska jag träffa Julia och läste nyss på hennes blogg att det kanske blir hårfärgning, vilket jag hoppas för hon kommer se awesome ut i den färgen! HEHE. Mer om det imorgon..

KRam skriver senare!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: