Filosferingar

På tal om frossa så har jag ätit kakor och sådant druckit te och kollar på Pretty Woman senare blir det hamburgare igen, mmm, så gott.
 
Men ska försöka bli hälsosammare igen snart, inte av någon större anledning än att jag gillar mer hur min kropp såg ut då, är inga större förändringar... Säkert bara jag som märker skillnaden men gillar det mer så ja. :3
 
 
Tänker på mina senaste drömmar, har handlat om att tatuera sig, snart smäller det. Kommer inte skriva innan jag ska dit eller något ni kommer få veta då det är gjort. Men troligtvis den här eller nästa månad. Nervös och exalterad känner jag mig.. Tror det kommer bli awesome.
 
Annars känner jag bara hur nöjd jag är, glad över allt jag har, allt jag kommer få uppleva, känner mig bara redo och exalterad för livet. Känns som det är evigheter jag kände mig så avstressad och lugn. Önskar känslan kunde hålla i evigheten.
 
Även fast jag inte har allt man kan önska sig, har inte 20 vänner som hela tiden vill träffa mig, har inte pengar att spendera hur jag vill och jag har inget jobb. Men jag har framtidsplaner och förhoppningar och det räcker för mig. 
 
Är ungefär vad jag sysslar med just nu, nu fick ni en inblick i min vardagliga tankebana, skriver innan jag går och sover.
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: