Borda hålla mig till det jag kan..

Mina kakor failade totalt, konsistensen blev jätte konstig och alla rann ihop i en jätte kaka, och inte en bra jätte kaka, eftersom... Konstistensen var helt efterbliven. Men fick ju lite fräna bilder, kanske borde hålla mig till fotograferandet.
 
Gjorde dock inte så mycket att dem failade, är fortfarande jätte mätt efter pizzan och gjorde det mer bara för jag hade så mycket energi och lust att göra något. Ibland är jag bara så.. Allting är kul och allting måste göras!
 
Energin har ännu inte tagit slut så tänker ta och tvätta mina borstar medan jag har orken.
 
 
 
 
 
SÅ tänkte ta och göra det nu och om Oliver slutar prata i Skype så ska vi spela annars ska jag sätta igång med min nästa tavla. Blir spännande som spenat! Om jag börjar på tavlan visar jag imorgon.
 
Kramisarrar!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: