Varför jag var arg

Okej, tänker dra den korta historian om varför jag var förbannad idag.. For till läkaren idag (har inte nämnt något om detta tidigare i bloggen) för jag har en knöl i armhålan som gör ont och ibland kan jag inte sova på natten - har haft den en månad.
 
Kort sagt så var den här läkaren inkompetent och sa att jag skulle gå hem och vänta på att det går över (även fast det gått över en månad) han antog också att jag inte hade ont (frågade inte ens om det) och då jag sa att jag hade det så ignorerade han mig. Så kommer få mer sömnlösa nätter utan ens något smärtstillande (alvedon och sådant hjälper inte..) SÅ därför var jag förbannad idag, då jag aldrig kan ha en läkare som hjälper mig.
 
 
Hipster jag är som dricker te och äter muffins på Mc, hah
 
MEN efter skolan drog jag med Julia till stan för kände att det var så länge sen vi umgåtts att det fanimej var dags! Gick runt lite och landade som alltid på McDonalds och diskuterade alla livets frågor. Är i princip allt vi gör när vi umgås om vi inte har någon plan för vad som ska hända, men det är något jag finner viktigt i människor, jag vill kunna bara sitta och tala och man ska ändå ha kul och man ska inte känna behovet av att hitta på något!
 
Skriver senare, kram!
 
© Ellinor Wikman