Tröttare än jesus

Har kommit hem för ett litet tag sedan! Träffade Jahfet och åt nudlar hos honom, filosoferade som vanligt.

Några timmar senare kom lite mer människor att filosofera med, blev kameranappad av Skäggis som har tagit en viss del av bilderna. Efter ett tag kom Rattmuff och piercade Jahfet i ögonbrynet (jag blundade och glömde ta bild på det). Då var jag trött och drog hem efteråt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag trött som faan. Jahfet och Skäggis skulle först komma förbi här men sen blev dem feta och orkade inte, nästan lika bra då jag är aningen för trött för att umgås med människor mer. Ska nog ta något att äta och slå på Netflix.

Imorgon ska jag lägga upp ett nytt smink, storstäda och hinna göra 1 timmes yoga. Kommer bli en jobbig dag men sådant måste göras!

KRAM på er!
 
© Ellinor Wikman
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: