Sorry

Bläää glömde blogga imorse - är lite ur gängorna - sen glömde jag kameran hemma så kunde inte fotografera.. Hmm.. Och hade fan behövt den idag! Blev klar med min väggmålning i skolan och jag älskar den! Får konstiga blickar av många som går förbi och ser den, vilket jag vill.. Jag vill att den ska ge intryck varesig det är bra eller dåligt.. Ni får se den imorgon!

Sen hade jag också velat fotografera min sminkning jag gjorde på Becka idag eftersom Simone (sminkläraren) sa att den var på gränsen till ett A! Enda anledningen att det inte var A var små detaljer som att fixa eyelinern osv.. Men men, här får ni lite mer snöbilder istället.
 
 
En av mina favoritbilder jag fotograferade! Har den som bakgrund. :3
 
 
 
 
 
MER spännande nyheter? Ohja, snart ska skolan ha deltävling till att gå vidare till Smink SM (? inte riktigt säker om det var just de) men om man vinner deltävlingen går man vidare till finalen i Göteborg, är 3 stycken vinnare som kommer gå vidare. Är ju ganska liten chans att jag vinner då det är alla 2'or och 3'or (som går stylist) som är med men ska försöka göra så jävla bra jag kan!
 
Okej, det var nog allting, måste äta något nu för jag svääälter! Skriver mer senare, kram!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: