Okey being pale

Vet att jag laddade upp den här bilden ganska nyligt men jag gillade den och vela använda den okeej? Har inte med saken att göra..
 
- Är naturligt så här ljus, kan se olika ut på olika bilder men den här bilden är fotograferad i dagsljus och tror det är ganska så nära verkligheten jag kan komma med en bild.

En sak jag ville ta upp är det här att ofta då jag säger till människor att jag är okej med min nästintill vita hy får jag oftast konstiga oförstående blickar som att dem för sitt liv inte kan förstå hur man kan gilla att vara blek.

Jag älskar min ljusa hy (dock inte mina finnar, haha!), tycker den ger underbar kontrast mot mitt mörka smink, kläder och hår. Och jag känner inte behovet av att sträva mot en solbränna, mer försöker jag undvika den, solskydd är min bästa vän!

Jag vill dock påpeka att jag inte har något emot folk som solar (eller för den delen är födda mörka i hyn), jag kan definitivt tycka det är fint med en fräsch solbränna men jag vill mest säga med det här inlägget att jag vill att fler ska inse att det inte är ett måste att sträva efter, man kan vara nöjd med sin hudton och det är så med det!
 
Tar inte åt mig då folk ger mig en konstig blick då jag berättar för dem men vill bara säga it's okey being pale.

Kram på er körsbärsblommor!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Man kan ju inte vara wemo utan att vara lik blek C;

Emma Grann Fotografi

Snygg hårfärg! :)

Svar: Tack! :D
Maria Ellinor Wikman

rememberthiis.blogg.se

Himla fin bild :)

Svar: Tack! :)
Maria Ellinor Wikman

Josefin

hej super fin blog och bilder du har

kram Josefin

Svar: Tack!!
Maria Ellinor Wikman

Cecilia | Hårdrockande feminist

Jag är också väldigt blek men har inte så mycket emot det, kan ibland tycka att det hade varit kul om man kunde få lite färg på sommaren.

Svar: Jo, håller med! Försökte förut men brände mig bara så har accepterat och lärt mig älska min färg istället :) annars om man verkligen vill bli brun finns ju alltid brun-utan-sol!
Maria Ellinor Wikman

Mohammedi's | Art, model & designer

nice

Linda

Fin du är! :3

Svar: Tack! :)
Maria Ellinor Wikman

Sofie W

Fint!

Svar: Tack! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: