Netflix

Hallå! I skolan vart det film och sedan ta det lungt på bilden (hård skola jag går på).. Sedan väntade Becka med mig på Oliver i stan och när han kom gick vi och köpte en kabel så vi kunde koppla våran Bluray till internet så nu har vi NETFLIX! Älskar det redan..
 
Kommer typ kolla film tills jag sett alla filmer i hela världen, kommer sitta hemma och kolla film mer än jag redan gör.. Om det är möjligt, HAHA.
 
Bild från google
 
 
 
Eeeh gör mat just nu, lax i ugn med fetaost och pasta... Är lat bloggare idag så kommer ladda upp mer bilder från julafton men det är väl mysigt ändå! :3 Hehe..
 
FIck också idag en livs insikt. Jag är en stressad person.. Alltså även folk som känner mig inser inte hur stressad jag är, stressar över allting HELA TIDEN. Jag brukar drömma drömmar om hur jag stressar och ska ordna min stress. Och oftast är det saker jätte långt in i framtiden jag ändå inte kan göra något åt. Men idag fick jag en insikt som tog bort så mycket stress från mig (är fortfarande stressad) men känns så skönt att minska min konstanta ångest nivå aningen

Pussar och kramar, skriver senare!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: