Mina julklappar

Innan jag visar vad jag fått vill jag påpeka att 80% av det jag fått är begagnade saker från mina släktingar (vilket inte gör mig något alls menar bara att jag inte får så här mycket nya saker)!
 
Också vill jag säga att jag är så tacksam och glad för allting jag har fått, kunde inte önska mig mer! Extra tack till Linda och Sue Ellen som donerade massa av deras gamla kläder och som vi bodde hos under julafton. :3
 
Post it lappar!
 
 
 
 
 
 
 
10 linnen och t-shirtar
 
 
2 byxor 1 par jeans
 
 
 
Tröja med stor krage, svårt att se ordentligt.
 
Korsett liknande på baksidan
 
Knä yllestrumpor, ååh får lust att köpa mer knästrumpor till sommaren
 
Måste också visa vad Oliver fick, blodigt duschdraperi, fett awesome! Är ju nytt så är helt veckigt men går ut efter några duschar.

Sen fick jag glas, en vas, värmefläkt, en gryta och 1000 kr men det är ju inget kul att fotografera. 
 
Bättre bilder på kläderna får ni under OOTD så håll ögonen öppna, kram!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: