Konstiga funderingar

Jag som säkert många andra funderar på underliga saker under dagarna och ville dela med mig om några saker jag funderat på idag. För oftast gör man ju inte det, de bara passerar genom huvudet, ibland kanske man i förbifarten berättar för någon men oftast far det ut i vinden för att aldrig minnas, men idag ville jag dela med mig!

 
På början av dagen funderade jag på Dalai Lama och hur han är en så stor och graciös person... Sen insåg jag att han måste ju skita någon gång. Och säkert flera gånger. Vilket jag inte kan riktigt förstå för han är en sådan stor människa men han behöver göra det också, haha.. Ja, jag vet, jag har underbara tankegångar..
 
Sen tänkte jag på dem här pengarullarna affärer brukar ha om det tar slut mynt. Betalar dem mer för rullarna än själva pengarna är värda? Det måste dem väl göra eftersom det är ju förpackat så fint och sen att skickas dit. Undra hur mycket mer det kostar än själva pengarna är värd.
 
Min sista fundering jag tänkte dela med mig av är en som  brukar återkomma för mig, då man ser något skrot på marken. Då brukar jag tänka att någon har skapat den, tillverkat den och sedan har den säkert blivit såld i en affär och då gick någon dit och ville ha just den saken. Och nu är det bara skrot som alla obekymrat går förbi...
 
Saker och människor fascinerar mig, att tänka att dem lever ett eget liv och upplever saker som kan vara helt otroliga eller så  hemska att det kryper i kroppen och nu bara passerar dem mig utan någon annan tanke. Det är så sjukt! Haha.. Någon måste ju hålla med mig? :3
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: