Dagen och funderar

What'ssss up?

Kan berätta om vad jag gjorde idag, träffade Jahfet i stan och umgicks med olika människor som kom och gick hela tiden men var alltid någon mer än bara vi 2, var lite halvsegt men trevligt, alla dagar kan inte vara fantastiska!
 
 

Sen funderar jag på.. Jag är fan snart 18 år... HAHA, känns helt sjukt, alla ansvar jag måste börja ta, räkningar, banken, jobb och massa skit jag inte orkar ta upp men ändå. Är ju fördelar också men känns konstigt, att jag snart är helt självständig.. Lite skrämmande men på ett bra sätt!

Också idag var sista dagen jag gick i skolan som omyndig så nu kan inte mina föräldrar längre säga till något om min skolgång, även fast dem inte gör det. Känns som om dem fortfarande kommer kunna bestämma över mig, känns så konstigt att dem fan inte kommer det! Hahah..
 
Nu ska jag mysa med Oliver på Prison Break så vi hörs imorgon!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: