A!

Idag är det en viktig dag för mig! Jag fick mitt första A i ett praktiskt smink prov, vilket får mig hoppa av glädje då jag jobbat så länge för det och äntligen kom dagen! Sanna som jag sminkade ville inte att jag skulle fotografera hela ansiktet men fick ögonen och läpparna vilket var de viktigaste elementen.
 
 
 

Sen för jag är så snygg får ni några bilder Jennifer tog då hon kamera nappade mig.
 
 
 
Jaaa, jag är snygg OKAJ?!
 
 
 

Sen sa Jennifer också att 9'orna som var på besök hade sagt till Simone att dem tyckte "den rödhåriga tjejen" var jätte duktig, vilket fick mig att le ännu mer! :3

KRAM PÅ ER!

© Ellinor Wikman


NiNNi

Älskar att man ser mig som ett blåbär i bakgrunden!

Svar: Du är ett litet blåbär!
Maria Ellinor Wikman

Jennifer

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH bilden på dig

Svar: Den är sexiiig!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: