3 små bildet

Meh, är väldigt dålig på att ta fram kameran då jag är med folk eftersom jag tycker om att fotografera själv i lugn och ro, människor runt mig gör mig bara stressad! Men fick några bilder från dagen.

Var inte jag som sminkade på provet utan Sanna såå, kan inte berätta vad för betyg jag fick, hah..
 
 
 
 
Innan jag gick hem for jag förbi ÖoB där jag köpte ny ansiktsvård eftersom min var slut - dag- och nattkräm + ögonkräm. Oliv känns som ett märke man kan lita på och så var det inte så farligt dyrt så, tummen upp för det!

Idag ska jag hinna göra en timmes yoga, duscha och göra klart historieuppgiften (har inte ens börjat på den, hehe). Kommer bilder från min nyårsafton också senare (förvänta er inte värsta alkohol festar bilderna, var nykter med min familj såå ja)
 
P.s. Lite kul att jag gjorde Drag Queen sminket och senare så var det Drag på Parodise Hotel (följer inte det men nästan omöjligt att inte höra om det!)
 
Puss och kram skriver senare!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: