2 gamla och lite babbel

Hallåådär!

Trött som attsingen så ni får 2 gamla gifar jag inte laddat upp förut och efter jag skrivit det här ska jag lägga mig framför Netflix och hitta någon halvbra komedi och äta cheez crunchez.
 
Om jag vaknar i bra tid och vädret inte suger rövhål (=dödsblåsigt) så ska jag försöka bege  mig ut och fotografera imorgon! Annars händer inte alls mycket nästa vecka ska jag nog tvinga Julia bleka mitt hår eftersom det inte blev i veckan. Så ska jag nog träffa Jahfet inom kort. Annars inte mycket annat.. Haha.

 
 
Föresten! Har nyss skrivit klart mitt CV, har mailat det till min mor så hon kan kolla om jag behöver göra några förändringar eller så och sedan blir det jobbsökande, hoppas minst på ett sommarjobb men bäst hade varit ett deltid eller helgjobb! - Om ni har några tips, så skriv gärna, tar vad som helst! ;)

Pussar och kramar!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: