Trött men nöjd och lycklig

Hallå små gurkor!

Har hunnit med allting jag skulle göra idag och lite till, hann också klämma in en power nap för är så himla trött hela tiden på sistone. Är äntligen helt förbered till Smink SM vet hur håret och sminket ska bli och nu är det bara att hoppas att allting kommer gå rätt till.
 
Har också rensat väggarna här där jag och Oliver ska börja hänga upp mina tavlor, förut har vi haft massa random små saker och lappar på väggarna men båda tyckte det såg lite slitet ut och jag vill gärna hänga upp mina tavlor vilket gör mig mer peppad att måla. :3
 
 
Såå jaa, även fast jag power nappat är jag jätte trött så ska nog äta något och sedan sova.
 
Har mycket att göra imorgon också ska hinna göra ett smink, göra en timmes yoga, duscha, toppa mitt hår, tvätta mina penslar och söka jobb. Sen om jag får tid över mitt i det där så ska jag också ut och fotografera, men är inte så troligt.
 
Hoppas ni har det underbart och känner er lika redo för livet som jag! Massor med kramar, godnatt!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: