The Crow

Först det nog alla märker, jag har ny design! (och om ni inte ser det uppdatera sidan) Har inte bytt design på typ 3 år så var på tiden. Är inte jag som gjort designen fick den gratis och om ni vill veta vem som gjort den finns det under "Design By" och om ni klickar där kommer ni till hennes blogg!

Julia tyckte designen var tråkig (alltid underbart ärlig, haha) men gillar den då jag i princip aldrig byter design är det skönt att den inte är så flashig. Ska byta header till någon egen bild inom kort men fungerar tills vidare! Funderar också om jag ska ladda upp bilderna i mindre format eller ska jag låta dem vara så stora, vad tycker ni?
 
Fick en förfrågan att göra sminket från filmen The Crow och det är klart jag ville göra det! Älskar att få förfrågningar det inspierar mig så mycket så fråga på. Själv har jag inte sett filmen men ska definitivt göra det snart då jag till och med gjort sminket. :3
 
 
 
 
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Shiet. You look like a man. A scary dude.

De är en komplimang. C: Hehe

Svar: Well, var ju det jag typ skulle likna så jaa är ju bra! 8D
Maria Ellinor Wikman

Cecilia | Hårdrockande feminist

Skitcool sminkning :)

Svar: Tack så mycket! :D
Maria Ellinor Wikman

Cecilia | Hårdrockande feminist

Skitcool sminkning :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: