Spontan septum

Hallåå.. Nu idag hände något jävligt spontant på lunchen. Bestämde mig för att göra septum. 
 
Vilket gjorde så jävla ont! Citerar Julia's blogg: "Har nog aldrig sett någon darra så mycket av smärta. Hon klämde typ skiten ur min hand och jag försökte vara de bästa mentala stödet jag kunde vara! Vilket inte ens hördes,.. HAHA Jag sa men jämna mellanrum " De kommer gå bra." " Ta de lugnt.""
 
Att hon talade till mig minns jag inte ens minns bara att jag skakade av smärta och att jag blev rädd att den skulle bli sne för jag skakade så mycket, HAH! En ganska händelserik tisdag ändå.. I samma veva slängde jag ut mina snake bite för även fast jag bara haft dem 1 år var jag less på dem. 
 
Var ganska oroad också för var min mor skulle säga även fast jag är 18 respekterar jag hennes åsikt mycket så efter ett nervöst samtal till henne var det bättre även fast hon absolut inte gillar den, hehe. ;)
 
 
 
Just nu gör den inte så jätte ont, känner av att den är där och om man rör näsan känns det som att den är halvt bruten, hah, men annars är det lugnt. I alla fall så är jag fett nöjd men om den någonsin läker igen så gör jag I HELVETE inte om det..
 
Piercingar och jag går inte ihop. Töjningar däremot hade jag kunna göra hur mycket som helst (vilket jag inte tänker göra, hehe), är verkligen en smärta jag är mer tålig mot men att klämma igenom saker i min hud, inte ett stort fan av processen men resultatet älskar jag!
 
Oj, mycket text, men ville få med allting. Sen kan jag inflika att jag köpte nya dukar på vägen hem så imorgon ska jag försöka hinna måla.. 

Laddar upp videon snart, kram!
 
© Ellinor Wikman
 


♣ Ida - Hon som föddes med LKG

snyggt :D

Svar: Tack så mycket! :D
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: