Rånat Julia

Snodde den här listan från Julias blogg och tänkte köra den nu i några dagar, soo.. Yeah. Vi kör på det! Börjar imorgon!

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör.
Dag två: Nio saker om dig själv.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
Dag fyra: En bild på mig och min bästavän
Dag fem: Sex kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag sex: Fem saker du gillar att göra.
Dag sju: Fyra saker du tycker är tändande.
Dag åtta: Åtta saker du inte klarar dig utan.
Dag nio: Två favoritlåtar.
Dag tio: Förra året
 
Ni får en gammal bild från i somras bara för jag kollade igenom gamla bilder och kände hur mycket jag saknar det, och så har jag inga andra bilder att lägga upp nu.
 
Då jag fortfarande hade svart i håret och fyllde i mina fräknar, det finns några få under sommaren men dem försvinner under foundationen, fyllde typ jämnt i dem på sommaren, ser så charmigt ut! Kanske gör det imorgon.. Vi får se. :3
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: