Meth head - don't do drugs

Tänkte in mig i en situation då jag skulle sminka till en film och tänkte om jag kunde sminka någon som har varit beroende av meth ett längre tag. Vid beroende får man tvångsmässigt klösande/kliande på kroppen och därför har man ofta sår i ansiktet och på kroppen.
 
 
 
 
 
 
 
Så ja.. Don't do drugs!
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

#nomakeup

Svar: HAH, kul du är
Maria Ellinor Wikman

Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Ser ut som riktiga sår, hur gjorde du?

Svar: Använde ansiktsfärger till största del som jag blandade tills jag fick den effekten jag ville, sen för att få lite "höjd" använde jag vanligt limstift som man använde på till exempel dagis
Maria Ellinor Wikman

Lilla jag

Oj men gud vad bra du är på det här! Ser så sjukt proffsigt ut...

Svar: Tack så mycket! Gör mig glad att höra :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: