Fotografera, ÖoB, CAPS

När jag gick till ÖoB funderade jag på hur vissa fotografer som jag sett kan få allting att se bra ut och då insåg jag att en bra fotograf ska kunna få allting se bra ut och få det som ser bra ut se bättre ut.
 
Förut har jag alltid sökt något vackert att fotografera men tror jag ska försöka inrikta mig på att kunna skapa något vackert av något det flesta går förbi, ÄR NI MED PÅ VAD JAG TALAR OM?!
 
Satte också in en ny kategori bland mina kategorier som heter "Fotografera - Stadsliv" då jag kände att det inte kunde räknas till natur, OKAj, okaj. Ska fortsätta måla på min tavla nu...
 
 
 
 
Okej köpte den här skiten.. Visste ni att det säljer skullcandy på ÖoB för 44 spänn?! Fukkin crazy.. Hah, så var tvungen att köpa då mina var trasiga.. Man måste typ köpa nya hörlurar varje månad då dem JÄMNT går sönder.. 

I alla fall skriver senare, KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: