En kissekatt

Tjena!

Har varit med Oliver på jobbmässa idag och medan han sökte olika ställen spanade jag in själv några jobb jag har möjlighet att söka. Tyvärr kunde jag inte göra det på plats då jag inte har några CV'n att ge ut.

Efter det handlade vi till att käka hamburgare idag, så gott!! Sen ska jag försöka hinna måla, men vet faktiskt inte om jag har tid för måste göra klart min Amerikanska revolution inlämning och sen har jag en till sak jag vill göra klart idag jag inte ens börjat med.. Vi får allt se..
 
Men tills vidare mer bilder från Gällivare och nu är det på min systers kisse! :3
 
 
Min favorit bild av dem, men denna katt är jobbig att fotografera vill aldrig medverka!
 
 
 

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Annika

Söt :)

Svar: Jo, han är ett riktig charmtroll!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: