Dagen och alla hjärtans dag

HALLÅ

Ibland blir jag så glad på banken. Idag då jag gick till banken fick jag tala med en jätte trevlig tjej som var hjälpsam och ordnade allting riktigt snabbt. It was faboulus.  Annars så har jag ont i huvudet och känns som om hela min kropp bara håller på att ge upp.. Hmm... Inte lika fab.
 
Föresten så har jag inte nämnt det men på söndag så är det planerat att jag ska åka till Gällivare under sportlovet, vila upp mig, åka slalom och kanske se Jossan ligger planerat för den veckan, så ska ringa mamma snart så vi kan boka allting.

 
Skrev först en jätte lång rad om alla hjärtans dag men sket i det och kom fram till att överlag vill jag bara säga att jag bara vill begrava mig under snö (som inte existerar i Norrköping för tillfället) under alla hjärtans dag då dem som älskar/hatar eller vad som helst om alla hjärtans dag ska skriva det överallt och göra det till en sådan himla stor grej. Kan inte dem som gillar det bara fira det och dem som inte gillar det bara skita i att fira det så är vi alla nöjda? Nej? Okej...

Men i alla fall om ni firar alla hjärtans dag hoppas jag ni får en jätte bra dag och om inte hoppas jag ni har en bra fredag!
 
Nu ska jag ringa mamma, sedan måla och kolla Avatar The last aribender (LÄTT BÄST)

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: