Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.

1. Humor - Kan du inte få mig skratta kan vi inte ens vara vänner
2. Inteligent - Tröga människor är fula människor, tål dem inte och igen, kan inte vara vän med någon trög
3. Ha intressen - Gillar människor som kan ägna sig åt sitt egna och samtidigt kan jag finna nya intressanta saker via deras intressen vilket alltid är ett +
4. Klara av min stress och panik - Mycket viktigt, säkerligen kommer annars han/hon dumpa mig om dem inte orkar med det
5. Inte vara klängig - Det värsta som finns, behöver mitt egna rum och min egna tid
6. Snygg - Helt enkelt, man blir nog lättare kär i en människa man finner attraktiv
7. Inte avundsjuk - Ska inte behöva förklara mig för saker som inte ens är logiska eller ens har hänt, fungerar inte så
8. Gillar Sagan om ringen - HAH, bara för att, är egentligen inget krav men kom inte på något att skriva på sista
 
 

SÅ JÄVLA TRÖTT, ska sova nuu.. Godnatt
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: