Dag fem: Sex kvinnor du tycker är väldigt snygga.

Lucy Liu
 
Megan Massacre
 
Leda
 
Kat von D
 
Dita Von Teese
 
Lex

Kan nästan inga snygga kändisar då jag  inte är så brydd i kändisvärlden.. Oftast då jag tycker någon är snygg är det någon random på stan man aldrig såg igen, hah.. Men klämde fram ett gäng åt er!

I alla fall så skiter jag i frågestunden men ska svara på den enda frågan jag fick som är en fråga jag får ganska ofta (och brukar svara på i kommentarsfältet) men tänkte svara här så ni alla kan få veta.
 
Hej :)
IP: 81.224.35.250

Hur många unika bloggläsare har du per dag/månad ? :-)

Svar: Det kan variera väldigt mycket hur många per dag men räknade ut medelvärdet vilket låg på 51 besökare, vilket är jävligt mycket för mig, haha! Antar att många kommer tycka det är lite, men har ökat väldigt mycket på kort tid vilket gör mig glad, dessutom har folk börjat kommentera mer vilket aldrig hände förut och det gör mig ännu gladare. :3 Kram på er alla som besöker min blogg regelbundet!

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: