Bråvalla och handlat

Hallååå!
 
Först och främst så vill jag säga att jag ÄNTLIGEN börjar känna mig lite exalterad för Bråvalla.. Banden som får mig känna mig lite mer taggad är Iron Maiden, DropKick Murphys och så är jag nyfiken på Anthrax och The Offspring som Oliver säger är skit bra, så får allt se! Ska köpa mina biljetter nästa månad och hoppas bara att dem inte hinner höja priset på dem.. Dem höjer ju priset när det närmar sig så.. Håll tummarna!

*tillagt senare, vet vilka Offspring är och vill se dem läätt, men folk som känner mig vet att jag är efterbliven med bandnamn och sådant så.. Shhhh*
 
SEN har jag varit på stan och inhandlat skit... Som en kvinna kan behöva.
 
Dryshampoo, blekning, hårinpackning och nya lösögonfransar. Done.
 
 
Inge smink på stan för jag dont give a f... Tror att människor har fått för sig att jag är jätte rädd att gå utan smink då jag har väldigt mycket smink då jag väl har det men, kan gå med hur mycket och hur lite smink som helst och vara lika brydd vilket som..
 
 
Bajs, hejdå, ska fortsätta jobbsökandet.. So much fun..
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: