Bloody mushroom

Inte bra dag idag heller. Gjorde yoga imorse och kunde inte ens avsluta det (och var inte ett hårt pass) för trodde jag skulle svimma för mitt huvud gjorde så ont. Så stannar hemma idag också... Men imorgon ska jag tvinga mig till skolan för har ett prov som jag inte har lust att missa.

Men Oliver ska köpa lite starkare mediciner åt mig på väg hem så vi får se om det hjälper...
 
Så kommer inte uppdatera idag men blir vanlig uppdatering imorgon. Tills vidare får ni bilder då jag avslutat min senaste tavla.
 
 
 
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Love the painting! VArt fan var dom där skillsen på esteten??

Svar: Men har alltid så ont i huvudet då så kan inte fokusera och orkar inte göra mitt bäst! WÄÄH
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: