Bakgrunden

Hellu, har suttit och målat på min tredje tavla som är ett önsktemål av Oliver så målar tavlan till honom. Har just börjat med "karaktären" i bilden men då jag fotograferade så var bara bakgrunden klar men är väl kul att se det i alla fall!
 
Både jag och Oliver var så förvånad över hur bra bakgrunden blev att vi övervägde att skita i huvudkaraktären men jag ville sätta dit honom då Oliver ville ha en speltavla och då ska det bli det!

Bara bakgrunden spenderade jag 5 timmars ritande så är definitivt mitt största projekt hittils!
 
 
Var tyvärr tvungen att avbryta nu då jag hade så ont i kroppen att jag inte kunde fokusera.. Men ska försöka hinna göra klart den imorgon så den är klar innan jag far till Gällivare...
 
Ska göra nudlar nu och kolla mer Avatar.. Hoppas ni har det underbart!

KRAM!
 
© Ellinor WIkman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: