Vitiligo

Okej jag brukar inte bry mig om sånt här men var tvungen att dela med mig för kan inte sluta kolla på den här tjejen. Hon heter Chantelle Young och är model med vitiligo (en sjukdom som skapar pigment förlust i huden).
 
Fast så är det här från 9gag så kanske inte måste vara sant, DOCK, även om det inte är sant kände jag bara.. 
 
Den här tjejen är otroligt vacker och fler med vitiligo borde kunna vara modeller för dem ser ju amazeballs ut när man sätter det så här, med smink ljussättning och allting, ser bara otroligt ut. Och skulle säkert vara väldigt upplyftande som lever med sjukdomen och lider av det... 

Som sagt brukar inte direkt bry mig om såna här saker men tyckte hon såg så otrolig ut och att det var något så unikt istället för fet och smal tjatet.
 
Källa: http://9gag.com/gag/aXbdp82?fb_action_ids=476249555810385&fb_action_types=og.likes
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: