Te

Hallå!

Har inte hört av Jahfet på varken telefon eller facebook så vet inte om jag kommer se honom idag, som det ser ut nu så äre icke.. Men tog med Julia på stan och köpte födelsedagspresent till Jossan (Jossan om du läser det här sorry att den blir försenad!) för hon fyller år imorgon och hinner inte få iväg den på posten föränn imorgon, såå...

Sen så skämde jag bort mig själv och köpte en tekanna och te, vilket var typ godaste teet ever. Var så GOTT. Var mint och först när jag drack så smakade det bara citron men sen kom eftersmaken som en smäll i ansiktet MINT och var så gott.. Mmm..
 
 
 
 
 
 
 
Föresten, hörde nu Oliver prata om det i telefon - tänker inte spoila något - MEN JAG HATADE SLUTET I HOW I MET YOUR MOTHER. Så värdelöst. Hatade det. Blä.
 
Såå.. Ja, ska gå nu, kanske dricka mer te. Göra mat. Slakta en get. 

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: